Welcome To My Silly Blog

Saturday, 3 December 2011

3 / 12 / 2011

I always be like that
Hey ladies and gentlemen . Welcome to my blog a.k.a SILLY BLOG . Looks like got new story . Okay here you go 

Pada tarikh tu aku keluar dengan member BURAGASS aku . Sorang bawak awek sorang lagi bawak kawan perempuan tapi diorang rapat la , tapi aku ? HAHA ! . Okay , jalan sorang-2 macam orang tak betul . Haha ! Sumpah jeles , tapi apa nak buat . Dah kau takde awek kan Azhar . So chill je . Nanti ada la tu . ( kalau ada ) . Nak menunggu tu sangat la tersangat la lama . Tapi takpe , takde awek pun kau still boleh keluar dengan member-2 kau yang lain . Itu pun kalau diorang nak ajak kau la kan . Kalau tak ajak pun takpe . Kau boleh keluar sorang . Err...sorang ? KBAII !

No comments:

Post a Comment