Welcome To My Silly Blog

Saturday 19 November 2011

Today story - 19 November 2011


Hey there ! Looks like today got new story . Woot-2 jgn nak menggelabah nak speaking wahai azhar :) 
The story begin now.....

Okay hari ni aku bangun tgh hari . pehh ! subuh tertinggal lagi . dah tambah dosa satu hal . adoih ! 

Then aku dapat text dari kawan aku ajak tgk bola pukul 5 dekat Al-Falah . mmbe yang dtg pun tak ramai pasal dah ramai yang balik UITM balik . tgk MALAYSIA lawan myammar . nasib baik MALAYSIA menang ! thumbs up sikit (Y) . 

Nak balik rumah hujan lebat pulak . mmg nasib malang menimpa la kan . tarpakse jugak aku balik pasal maghrib weh ! time otw balik tu ada pulak satu kereta yang dimiliki oleh pemandu yang bebal main keluar je simpang . kalau aku accident lepas tu mati ? kan dah tak dapat naik sem 2 . haih . lain masa amik lesen tu dengar ceramah betol-2 . ni tak , kau tido dlm kelas tu . 

Tadi mmbe aku text lagi ajak karoke , aku pun ape lagi . pegi la kan sebab orang dah ajak . nyanyi macam-2 lagu . pedih tekak pakcik ni ha ! ! sampai satu lagu tu buat aku teringat dekat kau . korang nak tau lagu ape ? bukak je blog aku nnt dengar la lagu tu . sumpah aku suka kau sangat-2 :|

Time malam-2 mcm ni memang best layan perasaan . duduk luar , main gitar lagu jiwang . Oh my god ! i really like her but i can't say it . what can i do is waiting for the right time to express my feelings on her . but i don't know when . dah mula dah nak mengarut speaking . siap tgk google translet lagi . ape la kau ni BURAGASS

okay-2 enough with that . hari ni aku ada mcm-2 perasaan . gembira , sedih , rindu dan mcm-2 lagi <----- karangan BM . hahaha . okay la , mcm biasa ada idea ada la entry baru . 

p/s : thnx sebab sudi baca :O

2 comments: